Beşinci Gün – Ayaklarının Götürdüğü Yere Git

Son günü plansız bir şekilde, ayaklarımızı nereye giderse oraya giderek geçirdik. Old Town Center’a gittiğimizde Yemenli bir elemandan Turkish İkram olarak neredeyse yarı fiyatına Segway kiraladık ve yarım saat turladık.

segway

Segway’im şekil, önümden çekil

Absinthe dükkanına uğrayıp yüklü miktarda satın aldık. Daha önce girmediğimiz ara sokaklara daldık. Charles Köprüsündeki kuleye çıktık. Lesser Town’a geçip Kafka Müzesine uğradık. Dünyanın en dar sokağına girdik, sonu bir restorana çıkıyormuş, geri döndük. Bu sokak bir kişinin geçebileceği kadar geniş, öyle ki tepede trafik ışığı var, geçen varsa kırmızı yanıyor girmeyelim diye. John Lennon Duvarı’nı bulduk. Mana Strana’da evlerin üzerindeki işaretlere baktık. Akşamı ettik.

DSC06300DSC06311DSC06344DSC06348DSC06353

Güneş batmadan önce biraz da modern bir şeyler görelim diye Dancing Building’e gittik. Yol üzerinde yine onlarca harika binayı izleyerek nehir boyunca yürüdük ve bugünü de gönlümüze göre harcadık. Sonra da Prag’da son gecemize uyuduk.

dancing-building

Prag gezimiz aslında böylece bitmiş oldu. Ertesi gün uçağa yetişmek için pek bir şey yapamadık. Yine de bir bölüm daha ekleyip aklımda kalanlardan önemli bulduğum notları paylaşmak istiyorum.